17-08-2013

Gwiazda cz.2

Gwiazda składa się z ośmiu części.Szablony wydrukowałam na zwykłym papierze do drukarek.
Nie wolno zapomnieć o zmniejszeniu ściegu szycia,ułatwi to bowiem odrywanie papieru od materiału.Szablon ma 3 pola,pole 1- tło gwiazdy, 2 i 3-promienie gwiazdy. Zasady szycia są proste ,pole 1 łączymy z 2,następnie odcinamy zbędny materiał.



                                         

Kolejnym krokiem będzie dodanie 3 materiału.
Cztery szablony  muszą mieć tę samą kolejność kolorystyczną,pozostałe 4 mozna troszeczku zmienić aby był lepszy kontrast.



 Dodaje się 4 trojkąty aby powstał kwadrat.
 Dodałam równiez pasma materiału aby całość powiększyć.
 Końcowy efekt.
Uszyłam 10 gwiazd z niebieskim tłem i 10 z siwym tłem.Kolejnym krokiem  będzie robienie 'kanapek' ,pikowanie i na samym końcu połącze wszystko razem.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten