05-09-2014

Wymianka torbowa 2014

Jak już  wcześniej wspominałam zrobiłyśmy z Dorotą i Pauliną wymiankę torbową.Tym razem miałam zaszczyt szyć dla Pauliny :) Łatwo nie było ale dużo pomogła mi pewna pani z YouTub ,tam znalazłam jak wszyć podszewkę,zamek, pasek i jak wszystko połączyć.



 
 
  Po wielu godzinach i jednej złamanej igle o to co stworzyłam:



Ten wzór znalazłam na  Pinterst i tak bardzo mi się spodobał, że musiałam go porostu uszyć.



Boczne kieszonki na podszewce




Tego momentu najbardziej się obawiałam....wszywanie zamka..




Końcowy efekt




6 opmerkingen:

  1. Podziwiałam już torbę na zdjęciach u Pauliny - urocza jest! Kieszenie, pikowane kamyczki, zamki, odszycia... wszystko perfekcyjnie wykonane. Ale TEGO niebieskiego pikowania na środku nie zauważyłam wcześniej!!! Normalnie nie wiem gdzie ja oczy miałam!?! Zazdroszczę odwagi i umiejętności, bo w kwestii pikowania ja wciąż tylko linie proste uprawiam.... :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Pikowanie trudno zauważyć bo jest szyte jasnymi nićmi (niebieskie było ale to tylko pisak po którym starałam się szyć :D ) Twoja makatka jest po prostu cudna chyba będę musiała sobie taką uszyć.

      Verwijderen
  2. Sylwia, torba dla Pauli jest cudna... te kolorki, ten turkus.... ze wszystkim sobie doskonale poradziłaś... i zamek i kieszonki... szacun! A w pikowaniu stajesz się coraz bardziej perfekcyjna...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niezwykle podoba mi sie ta torebka zwlaszcza pikowanie-majstersztyk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Torba prześliczna :) Perfekcyjnie ją dopracowałaś, podziwiam :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Niesamowite... Uwielbiam patrzeć na rzeczy powstające prawie z niczego. Wszystko dodane od siebie, żadnych przeróbek już gotowych toreb... W taki sposób można ubrać się od stóp do głów, a nawet jeszcze więcej :D

    BeantwoordenVerwijderen