23-11-2014

Craftsy

Craftsy to adres pod którym znajdziecie amerykańskich nauczycieli rękodzieła .
Jest wiele dziedzin do wyboru ja oczywiście zaglądam do działu Quilting.Uwielbiam oglądać wykłady, są bardzo dobrze nagrane ,zachęcają do nauki i odkrywania  własnego talentu który ukrywamy tak bardzo starannie.

Ostatnio "przerabiałam " lekcje Pani Cindy Needham


Nie mogłam się oderwać od ekranu !Potrzebuje kolejną skarbonkę ,której zawartość przeznaczę na zakup szablonów do pikowania ! :D

Podstawa to ćwiczenia ,tak wiec o to moje pierwsze próby wypełniania tła  :)
Tym razem na papierze ale już niedługo wypróbuje to na tkaninie.

  
Nigdy nie byłam dobra z plastyki ,no ale mam nadzieje że w praktyce będzie lepiej :D

Kolejna lekcja to Ultimate Free-Motion Quilting Pani Patsy Thompson


Podziwiam za używanie tylu kolorów w jednym projekcie. Tłumaczy zasady trapunto i w jakiej kolejności wszystko wykonać (pikowanie ,ocieplina itp.) 

To będzie duże wyzwanie dla mnie , ze względu na kolory (również można wszystko wykonać w jednym kolorze) .
Tak wiec na pewno nie będę się nudzić w te długie wieczory(chyba pokocham jesień i zimę :D )

Pytania dla was : Uczęszczacie do Craftsy ?Jakie lekcje polecacie ?

Dziękuje za odwiedziny i zapraszam ponownie :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten