16-11-2014

Sowy

Dzisiaj wręczyłam przyszłej mamie kołderkę , którą uszyłam we wrześniu . 
Aplikacja była podstawą tej pracy :


Aby szybko przyszyć aplikacje bez ciągłej zmiany koloru nici to praca taśmowa. Czyli przyszywanie danych elementów tym samym kolorem we wszystkich aplikacjach. Gdy stwierdzimy ,że np. kolor  biały już nam nigdzie nie będzie potrzebny , zmieniamy kolor i zaczynamy od początku . Szycie szybciej idzie bez częstej zmiany koloru nici .


Szablony znalazłam na Pinterest : sowa oraz serce
Uwielbiam tam zaglądać ,mnóstwo pięknych prac i inspiracji.


Podczas szycia zastanawiałam się nad pikowaniem,tyle wzorów i sposobów....
A oto co wymyśliłam :


 Do rysowania wzorów używam długopis Piolot frixion który znika podczas prasowania .  









      
                                  

Lamówkę przyszyłam maszyną a następnie z lewej strony ręcznie.
Postanowiłam ,że tak będę wykańczać wszystkie moje prace,pokochałam przyszywanie ręczne lamówki :D



11 opmerkingen:

  1. I aj kocham przyszywanie lamówki maszynowo-ręcznie. Otrzymuję efekt który mnie zadowala całkowicie i do tego mam satysfakcję że tak w 100% maszynowo nie szyłam.

    Śliczna kołderka!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Piękny pledzik! Aplikacje są urocze! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Piękna kołderka ze ślicznymi, słodkimi aplikacjami :) Bardzo sprawnie szło Tobie pikowanie - jest bardzo efektowne :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dziękuje za miłe słowa i odwiedziny :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kołderka godna małej królewny! Fantastyczne aplikacje i piękne pikowanie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow cudo. wszystko jest cudne :-). Pikowanie, aplikacje, kolory...wow

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sylwio! Jak dla mnie jesteś mistrzynią w tym co robisz! Bardzo lubię oglądać Twoje pomysły w trakcie realizacji i już skończone, uszyte. Piękna kołderka a aplikacje i pikowanki jak zwykle świetne. Gratuluję, bo kolejna piękna rzecz istnieje dzięki Tobie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Piękna sówki :) A jeszcze piękniejsze pikowanie! Super!
    Pozdrawiam
    Kamila

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Po prostu pełny odlot, mistrzowskie pikowanie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Śliczna kołderka i piękne wykonanie. Pozdrawiam

    BeantwoordenVerwijderen