02-11-2014

Tik tak tik tak ....

.... Czas szybko płynie , dopiero co cieszyliśmy sie wakacjami a tu już gęsi odlatują do ciepłych krajów.....

Kilka gąsek jeszcze nie odleciało ;)


Wykorzystam je w poszewce którą właśnie szyję. Tak więc cdn ...

Kolejny projekt który kończę to kołderka z aplikacją.


Jak wypikuje wszystko to pokażę kilka zbliżeń .

Kiedyś napotkałam sie w internecie na patchworkowy pokrowiec na segregator i oczywiście stwierdziłam , że kiedyś sobie taki uszyje.Miesiące mijały a ja dalej o tym  marzyłam aż w końcu zabrałam sie za szycie ! 




Kilka pomyłek było ale ogólnie mówiąc  efekt końcowy mi sie podoba :) 
Jeszcze dwa tygodnie i w końcu będę mogła sie pochwalić tym co uszyłam dla szfagierki :D

Dziękuje za odwiedziny i zapraszam ponownie .

2 opmerkingen:

  1. To pierwszy patchworkowy pokrowiec na segregator jaki widzę i muszę przyznać, że jestem nim zachwycona!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Garniturek na segregator już widziałam i bardzo mi się podoba :) Gąski i kołderka miodzio - uwielbiam róż :)

    BeantwoordenVerwijderen