05-07-2015

Urban nine patch

 Mam kochanego pieska, który  uwielbia się przytulać do poduszek ,quiltów. Pomimo miłości do psiaka , nie mogę się przyzwyczaić do jego zapachu. Z tego powodu postanowiłam kupić sobie wieszak na quilty aby dłużej się rozkoszować zapachem czysto wypranych poduszek :)

 
 Nowy wieszak jest ,czas na nowy quilt :)

Przeglądam czasopisma ,pinterst i znalazłam Urban nine patch 




Jeszcze nigdy nie szyłam po łuku ale postanowiłam spróbować .
Do szycia potrzebna jest również linijka
  Kilka słów na temat linijki:
* posiada podziałkę w calach 12'' na 7 ''
zawsze będę mogła ją używać do innych projektów !
* dodatkowe linie ułatwiające szycie według wzorów Sew Kind of Wonderful  
* jedno wycięcie  do cięcia po łuku
(zamówiłam go TU )

Kolory które wybrałam  do mojego quiltu
(czyli jak zwykle róż i siwy :D )

Kilka fotek podczas szycia :






Tak wyglądają ukończone bloki :) 


Niestety podczas szycia moja Janome zablokowała się i muszę zawieść ja do naprawy.Cierpliwość, tylko to mi pozostało. 
Dziękuję za odwiedziny i życzę wam udanego lata !

5 opmerkingen:

  1. Zrobiłam kilka minut przerwy i oczywiście zerknęłam do netu. I co tam nowego? TWOJE NOWE BLOKI!!!!! CUDOWNIE SIĘ ZAPOWIADA! ( Przepraszam, że używam wielkich liter, ale to co zobaczyłam w pełni na nie zasługuje!!! ) Ciekawe ile Ci to zajmie czasu…. ale trzymam kciuki!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zostały mi 4 bloki do zszycia ,połączenie i pikowanie :D. Niestety ze względu na maszynę wszystko leży i czeka :(
      Dziękuje za odwiedziny :)

      Verwijderen
    2. Ale pech z tą maszyną :( Żeby tylko dobrze naprawili… ja ostatnio jak dałam do naprawy to jedno naprawili a odesłali maszynę z innym uszkodzeniem. Niby drobnostka ale ponownie musiałam wysyłać i termin szycia sie wydłużył co fajne nie było. Ciekawa jestem całości , ale znając Ciebie - wyjdzie zjawiskowo! Buziaki :*

      Verwijderen
  2. Śliczny wieszak, gdzie takie cuda robią?! Sam w sobie robi wrażenie, a jak jeszcze powiesisz na nim piękne quilty to po prostu powali z nóg :D
    Od dawna przyglądam się pracom z sewkindofwonderful i zawsze byłam nimi zauroczona. Oprócz wzorów (a jest ich mnóstwo) z wykorzystaniem linijki są tam również imponujące pikowanki. Ciekawa jestem jakie Ty zastosujesz pikowanie, gdy już maszyna wróci z przymusowego przeglądu - masz czas na wymyślanie...
    Pozdrawiam
    Kamila

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bloczki wyglądają bardzo imponująco i zachęcająco... czekam na więcej :)

    BeantwoordenVerwijderen